MULTIMEDIA

 
Alte articole din Constructii Data publicarii: Joi, 14 Noiembrie 2013

Compania turcă Eko Insaat VeTic AS a câştigat licitaţia pentru construcţia variantei de ocolire a municipiului Bacău

asfaltari.JPGCompania turcă Eko Insaat Ve Tic AS a fost desemnată câştigătoare a procedurii de licitaţie pentru construcţia variantei de ocolire a municipiului Bacău de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), a declarat Ionuţ Tomescu, purtător de cuvânt al primăriei Bacău. ''Este o investiţie a cărei construcţie va începe, iată, în timpul Guvernului USL, condus de premierul Victor Ponta. Iată că ne ţinem de cuvânt cu promisiunile făcute în alegerile locale din iunie 2012. Pentru mine reprezintă cea mai bună veste din activitatea de preşedinte al Consiliului Judeţean'', a afirmat Dragoş Benea, preşedintele Consiliului Judeţean Bacău.

Oficialul băcăuan şi-a exprimat speranţa că în următoarele 10 zile nu vor fi contestaţii, astfel ca lucrările să debuteze ''cât mai rapid". ''Un lucru este, însă, sigur: este un proiect ireversibil, lucrările urmând a începe, în cel mai rău caz în primăvara anului viitor", a precizat Dragoş Benea. Şi primarul municipiului Bacău se arată ''extrem de satisfăcut de desemnarea unui câştigător al licitaţiei". ''Aceasta este o veste pe care o aşteptam de multă vreme, iar acum avem certitudinea că şoseaua ocolitoare a Bacăului va fi construită.(...) Dincolo de confortul pe care îl vom resimţi în mod direct, această investiţie de peste 100 de milioane de euro va avea efecte în economia locală, în primul rând prin crearea de noi locuri de muncă, dar şi în protejarea mediului ambiant în municipiu", a spus Romeo Stavarache.

Şoseaua de centură va avea o lungime de 30,2 kilometri, un pod şi 14 podeţe, iar de-a lungul ei vor fi amenajate două spaţii de parcare de lungă durată. Valoarea lucrărilor este de 488.412.933,52 lei, TVA inclus. Sursele de finanţare sunt Fondul European de Dezvoltare Regională şi Bugetul de stat. Principalele avantaje ale construirii acestei artere de circulaţie pe patru benzi sunt, în opinia autorităţilor locale băcăuane, reducerea timpului de călătorie de tranzit prin zona municipiului Bacău prin creşterea vitezei medii de deplasare, îmbunătăţirea siguranţei traficului şi diminuarea numărului de accidente, dar şi a calităţii mediului şi vieţii în municipiu, prin ocolirea Bacăului de către maşinile aflate în tranzit şi , implicit reducerea poluării fonice şi a aerului.

Şoseaua ocolitoare a municipiului Bacău va face parte din autostrada estică spre Suceava, coridorul Paneuropean IX ce va lega sudul de nordul Europei. Câştigătoare a licitaţiei organizate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) SA, firma turcească a prezentat un portofoliu bogat de lucrări executate în Turcia, Bulgaria şi Kazahstan. AGERPRES



Alte articole din Constructii
Pentru a fi in permanenta la curent cu ultimele noutati si informatii din domeniu,

aboneaza-te gratuit la Newsletter !




 

Editorial
isar_lucian.jpg
Determinanți ai bulei imobiliare din România
Un editorial de Lucian Isar, publicat pe adevarulfinanciar.ro » Citeste


Analiza
Tiganas_Serban.jpg
Ce să așteptăm de la urbanismul din România?
O analiză realizată de către Șerban Țigănaș, Președintele Ordinului Arhitecților din România, cu ocazia Conferinței Naționale Urban Concept 2016, de la Predeal

Dezvoltarea localităților și a teritoriului poate fi văzută ca având etape sau cicluri care corespund unor pusee economice și de guvernare și unor contexte geopolitice mai ample. E important să evaluăm la fiecare moment oportun starea și direcția pe care o are dezvoltarea, practicile și tendințele. Am convingerea că toți cei implicați în gestiunea urbană, de la autoritățile de reglementare, practicienii din zona planificării strategice, cei din administrațiile locale și cei care realizează proiecte știu că dezvoltarea urbană poate fi calificată în România mai degrabă ca în general eșuată și nesatisfăcătoare decât reușită. » Citeste
reabilitare

Compania Saptamanii
mangalagiu_iulian.jpg
Iulian Mangalagiu, BRIKSTON: "Vrem ca şi în 2016 să păstrăm ritmul anilor precedenţi, în care am lansat în medie cinci produse noi pe piaţă”
2016 se anunţă un an foarte important pentru compania Brikston din punct de vedere al extinderii gamei de produse, atât prin completarea paletelor de nuanțe și texturi, dar și prin realizarea unor produse noi, care să ofere calitate superioară la prețuri extrem de competitive. "Ceea ce ne interesează pe noi, la BRIKSTON, în primul rând este calitatea crescută. Investim permanent în tehnologie și punem accent crescut pe inovație. Întotdeauna încercăm să fim în poziția consumatorului atunci când acesta își propune să facă o achiziție de materiale de construcții. Este o alegere pe care nu poți să nu o respecți și să o onorezi”, afirmă Iulian Mangalagiu, directorul general al BRIKSTON SA. » Citeste


Interviu
sova_dan1.jpg
Dan Şova: "Trei mari constructori sunt interesaţi de Autostrada Transilvania"
Compania care va concesiona Autostrada Comarnic - Braşov va fi selectată în luna septembrie, iar lucrările ar trebui să demareze în luna octombrie a acestui an, a declarat Dan Şova, ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine, într-un interviu acordat Agerpres. » Citeste

Eveniment
urbanconcept_2016_1.JPG
Conferinţa Naţională Urban Concept a reunit la Predeal peste o sută de arhitecți și specialiști din domeniu
Oameni şi Companii, editorul portalulului EuroUrbanism.ro, a organizat în perioada 17-19 martie, la Predeal, cea de-a XVI-a ediţie a Conferinţei Naţionale Urban Concept- dezvoltare urbană modernă în România. » Citeste
agerpres.ro

Vizitatori
counter