MULTIMEDIA

 
Alte articole din Companii Data publicarii: Duminica, 20 Martie 2016

Iulian Mangalagiu, BRIKSTON: "Vrem ca şi în 2016 să păstrăm ritmul anilor precedenţi, în care am lansat în medie cinci produse noi pe piaţă”

mangalagiu_iulian.jpg2016 se anunţă un an foarte important pentru compania Brikston din punct de vedere al extinderii gamei de produse, atât prin completarea paletelor de nuanțe și texturi, dar și prin realizarea unor produse noi, care să ofere calitate superioară la prețuri extrem de competitive. "Ceea ce ne interesează pe noi, la BRIKSTON, în primul rând este calitatea crescută. Investim permanent în tehnologie și punem accent crescut pe inovație. Întotdeauna încercăm să fim în poziția consumatorului atunci când acesta își propune să facă o achiziție de materiale de construcții. Este o alegere pe care nu poți să nu o respecți și să o onorezi”, afirmă Iulian Mangalagiu, directorul general al BRIKSTON SA.

Mangalagiu aminteşte că, din postura unei companii care se definește ca fiind esențial inovatoare, BRIKSTON a lansat de-a lungul timpului într-o manieră constantă produse noi: "În ultimii ani, am avut în medie 5 produse noi pe an. Ne propunem să ne păstrăm și să atingem acest obiectiv și în 2016 si sa aducem cateva caramizi noi”.

Diversificarea tuturor gamelor de produse rămâne o prioritate și pentru acest an la BRIKSTON, compania propunându-şi să ofere răspunsuri la cât mai multe nevoi ale clienților, inclusiv în ceea ce privește zona de amenajări interioare sau a soluțiilor pentru acoperiș. "Ne face plăcere și avem suficient curaj să ne asumăm acest rol de conturare a unei estetici noi în România, similară cu ce se întâmplă pe piața și în segmentul de construcții și amenajări din Europa”, spune Iulian Mangalagiu.

Acesta susţine că în 2015 pieța vânzărilor de cărămidă a crescut cu peste 10%, nu numai în volume, ci şi în prețurile de vânzare la unii dintre producători. Acest trend de creștere a debutat în 2014 lent, a continuat in 2015 și are toante şansele să continue şi anul acesta, datorită proiectelor începute în anii anteriori și care continuă să se dezvolte. "Dacă în 2014 acestea au fost concentrate în zona București și de Nord-Vest a țării, în 2015 ele s-au extins in intreaga tara și astfel regăsim numeroase proiecte de ansambluri rezidențiale care se dezvolta în partea de Nord-Est, spre exemplu”, menţionează directorul general al BRIKSTON SA.

"Economicul în România este, din păcate, sensibil la schimbările politice interne. Este un an electoral şi putem să avem ceva surprize. Pentru noi 2012 este încă proaspăt în memorie ca anul cu o cădere foarte mare a pieţei în ultimul trimestru, imediat după alegeri. Sper ca anul acesta să nu fie la fel. Un alt element care poate să influenţeze domeniul în care activăm este legea Dării în Plată. Această lege pe termen scurt este benefică pentru consumatori, însă poate avea efecte pe care nu le putem prevedea. Cu toate acestea eu cred că 2016 poate să fie un an bun pentru piaţa costrucţiilor. Poate fi al doilea an de creştere pentru piaţa materialelor de zidărie”, concluzionează Iulian Mangalagiu.



Alte articole din Companii
Pentru a fi in permanenta la curent cu ultimele noutati si informatii din domeniu,

aboneaza-te gratuit la Newsletter !


kronemag


 



Editorial
isar_lucian.jpg
Determinanți ai bulei imobiliare din România
Un editorial de Lucian Isar, publicat pe adevarulfinanciar.ro » Citeste


Analiza
Tiganas_Serban.jpg
Ce să așteptăm de la urbanismul din România?
O analiză realizată de către Șerban Țigănaș, Președintele Ordinului Arhitecților din România, cu ocazia Conferinței Naționale Urban Concept 2016, de la Predeal

Dezvoltarea localităților și a teritoriului poate fi văzută ca având etape sau cicluri care corespund unor pusee economice și de guvernare și unor contexte geopolitice mai ample. E important să evaluăm la fiecare moment oportun starea și direcția pe care o are dezvoltarea, practicile și tendințele. Am convingerea că toți cei implicați în gestiunea urbană, de la autoritățile de reglementare, practicienii din zona planificării strategice, cei din administrațiile locale și cei care realizează proiecte știu că dezvoltarea urbană poate fi calificată în România mai degrabă ca în general eșuată și nesatisfăcătoare decât reușită. » Citeste
reabilitare

Compania Saptamanii
mangalagiu_iulian.jpg
Iulian Mangalagiu, BRIKSTON: "Vrem ca şi în 2016 să păstrăm ritmul anilor precedenţi, în care am lansat în medie cinci produse noi pe piaţă”
2016 se anunţă un an foarte important pentru compania Brikston din punct de vedere al extinderii gamei de produse, atât prin completarea paletelor de nuanțe și texturi, dar și prin realizarea unor produse noi, care să ofere calitate superioară la prețuri extrem de competitive. "Ceea ce ne interesează pe noi, la BRIKSTON, în primul rând este calitatea crescută. Investim permanent în tehnologie și punem accent crescut pe inovație. Întotdeauna încercăm să fim în poziția consumatorului atunci când acesta își propune să facă o achiziție de materiale de construcții. Este o alegere pe care nu poți să nu o respecți și să o onorezi”, afirmă Iulian Mangalagiu, directorul general al BRIKSTON SA. » Citeste


Interviu
sova_dan1.jpg
Dan Şova: "Trei mari constructori sunt interesaţi de Autostrada Transilvania"
Compania care va concesiona Autostrada Comarnic - Braşov va fi selectată în luna septembrie, iar lucrările ar trebui să demareze în luna octombrie a acestui an, a declarat Dan Şova, ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine, într-un interviu acordat Agerpres. » Citeste

Eveniment
urbanconcept_2016_1.JPG
Conferinţa Naţională Urban Concept a reunit la Predeal peste o sută de arhitecți și specialiști din domeniu
Oameni şi Companii, editorul portalulului EuroUrbanism.ro, a organizat în perioada 17-19 martie, la Predeal, cea de-a XVI-a ediţie a Conferinţei Naţionale Urban Concept- dezvoltare urbană modernă în România. » Citeste
agerpres.ro

Vizitatori
counter