Pentru a fi atractivă și competitivă, o țară are nevoie de creștere și dezvoltare economică. Zonele metropolitane și aglomerările urbane sunt motoarele economice ale unei țări. Pentru ca aceste motoare economice să funcționeze, trebuie să aibă capacitatea să atragă oameni, investiții și turiști, trebuie să aibă o viziune, planuri clare și să implementeze măsuri integrate, cu investiții în calitatea vieții.

Campania de consultare publică pe tema dezvoltării urbane din România, „Prioritățile Orașului Tău”, prezintă o listă de până la 10 proiecte prioritare, cu impact metropolitan, pentru fiecare reședință de județ din România, proiecte propuse de autoritățile subnaționale și ierarhizate de cetățeni.

Oamenii își doresc să locuiască în localități dezvoltate, bine conectate, atractive, care le oferă oportunități diverse, servicii de calitate și opțiuni variate de petrecere a timpului liber. Peste 100.000 de cetățeni au participat la campania Alege „Prioritățile Orașului Tău”.

www.prioritatileorasuluitau.ro

Adina Vințan, Expert dezvoltare urbană şi metropolitană, Banca Mondială